سایت کاریابی جویا کار

كارآموزي در دانشگاه آزاد اسلامي ابركوه

دسته بندي: مقالات / کارآموزی
10 فروردین

 

ساختمان آموزشي جديد :

فعاليت بعدي عمران در سال 1381 يعني با سه سال وقفه با آغاز ساخت ساختمان جديد آموزشي ، اداري شروع به كار كرد . اين ساختمان با عرصه 2000 متر مربع و همچنين اعيان 3774 متر مربع با داشتن سه طبقه در سال 1383 به بهره برداري رسيد اين ساختمان يك سازه فلزي است و تقريباً تمهيدات لازم براي ضد زلزله بودن آن رعايت شده است پي اين ساختمام يك پي راديه است كه در زير ستون هاي اصلي از شمع بندي نيز استفاده شده است .

از عيوب اين ساختمان كه توسط اساتيد محترم همين دانشگاه بيان شده است

غير استاندارد بودن پله ها و استفاده از سنگ نامرغوب در نماسازي است نماي اين ساختمان آجر سفال است كه در محل تقاطع ديوارها از سنگ استفاده شده است .

ساختمان جديد آموزش داراي 35 كلاس و همچنين بخش اداري كه شامل اتاق حسابداري ، اداره آموزش ، آزمايشگاه عمران و گياه پزشكي ، اتاق امور اداري مالي ، اتاق رياست دانشگاه ، و معاون دانشگاه ، حراست دانشگاه و روابط عمومي دانشگاه ، اتاق مشاوره دانشگاه ، حوزه پژوهش دانشگاه وغيره مي باشد .

خوابگاه خواهران و برادران

در سال 1378 با توجه به امكان دانشجويان ساختمان خوابگاه آزادگان واقع در شهرك آزادگان با عرصه 1440m و اعيان 1500m2 خريداري شد

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:42
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی