سایت کاریابی جویا کار

طراحي سيستم ارت

دسته بندي: مقالات / برق
1 آذر

 

اولین مرحله از طراحی سیستم ارت، انتخاب نوع سیستم ارت است. که با توجه به شرایط مختلف انجام می شود. در این پروژه سیستم NS  پیشنهاد می گردد. دلایل پیشنهاد این سیستم به شرح زیر می باشند و در صورت غلط بودن فرضیات لازم است که اطلاعات دقیق تر توسط کارفرما ارائه گردد.

1-در پلان ارائه شده کوره الکتریکی و یا خط مونتاژ الکتریکی دیده نمی شود و با توجه به تجهیزات موجود به نظر نمی رسد تریپ یکی از تجهیزات الکتریکی موجود یا به عبارت دیگر توقفد روند تولید به مدت کوتاه در اثر خطای اتصال به زمین باعث ضایع شدن مواد اولیه، محصولات و یا تجهیزات نشود.

2-شبکه، یک شبکه محلی با ترانسفورماتور خصوصی است و اتصالات بدنه تجهیزات به زمین مقاومت بالای Ω 30 دارد (تجهیزات قدیمی هستند)

3-گروههای مولد برق اضطراری در کارگاه وجود ندارد.

4-اکثر مصرف کننده ها از نوع ماشین ابزارهای سه فاز هستند.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: دانلود پروژه برق الکترونیک, تحقيق برق, دانلود برق, مقاله برق, دانلود رایگان برق, مقالات برق, دانلود رایگان مقاله برق, دانلود پروژه برق, دانلود مقاله برق, پايان نامه برق, مقالات برق قدرت, پروژه برق, دانلود مقالات برق, پروژه های برق, دانلود پروژه های برقپرو
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:6
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی