سایت کاریابی جویا کار

معماري معاصر

دسته بندي: مقالات / معماری
26 آذر

 

در دنیایی که فرهنگ در حال تغییر دادن خود ، از قطعیت های ساده مدرنیسم تا تفسیر پیچیده تر واقعیات بر پایه زیست شناسی، ریاضیات و کیهان شناسی است معماری نیز در اثر رابطه تنگاتنگ با عوامل حیاتی فوق در این میان مسئول است .

آیا نگرش جدید به معماری ، نوعی تغییر ذهنیت است؟  اگر براستی الگویی نو در معماری در کار است، پس تغییر و تحول بوجود آمده در علوم ، مذهب و سیاست را نیز مورد بازتاب قرار خواهد داد ؟ این مقوله گریبانگیر ذهنهای مصنوع و غیر مصنوع در عالم بشریت است .

به هر حال ، می توان آغاز تغییری موضعی را در معماری تشخیص داد، که با دگرگونیهای ژرف جاری در حیطه علوم و زمان مرتبط است و در تمام حیطه های زیستی هم نفوذ خواهد کرد . علوم پیچیده جدید ، فراکتال ها، دینامیک غیر خطی ، کیهان شناسی علمی و سیستم خود تنظیم موجب دگر گونی چشم اندازها شده اند.

ما  از نگرش مکانیگی جهان ، به سمت نگرش خود تنظیمی در تمام سطوح ، از اتم به کهکشان ، سفر کرده ایم. نگرش این جهان نو ، که در کامپیوتر  نمودی روشن یافته ، همسو با دگر گونی هائی است که اکنون در معماری رخ نموده اند .

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: دانلود رايگان معماري, دانلود رايگان پروژه معماري, دانلود معماري, تحقيق معماري, دانلود مقالات معماري, مقاله معماري, معماري
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:25
خريد فايل word

fardinaslani در 30/09/1391 - 01:32 نوشته:

چرا لینکه دانلود روپیچیده میکنی
نخواستیم

hadiadmin در 30/09/1391 - 09:38 نوشته:

سلام دوست عزیز
انوقدرا هم که شما فکر می کنید سخت نیست
کلا ثبت نام توی سایت ما 30 ثانیه طول میکشه.
به محض این که ثبت نام بکنید با یک کلیک روی روی لینک دانلود فایل مورد نظر دستتوت میرسه.
هم ثبت نام و هم دانلود فایل رایگان هست.
موفق باشید
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی