سایت کاریابی جویا کار

شركت راهبرد شريف (توليد روغن نباتي)

دسته بندي: مقالات / کار آفرینی
15 فروردین

 

تعريف مسئله در اين پروژه از سوي مديريت شركت‏ نوسازي با هدف بهبود وضعيت موجود در صنعت روغن نباتي مطرح گرديده است بدين معني كه مديريت مذكور سعي دارد تا با مطالعه وضعيت صنعت مورد بحث ضمن شناخت و عارضه‏يابي برنامه‏ريزيي اجرايي لازم را با توجه به ابزار و امكانات موجود در شركت نوسازي صنايع در جهت ارتقاء صنعت روغن نباتي در كشور انجام دهد. آنچه كه مورد بحث در اين پروژه مي‏باشد شناخت راه‏حلهاي توسعه و بهبود با توجه به وضعيت موجود مي‏باشد.همانطور كه مباحث در قبلي نيز بدان اشاره گرديد عمده مشكل صنعت روغن نباتي كشور تامين ماده اوليه مورد نياز مي‏باشد كه به دو صورت دانه روغني در درجه اول و روغن خام در درجه دوم طرح گرديد. بنابراين با درك بهتر از آنچه كه در پروژه به عنوان مشكل و مسئله تعريف مي‏شود مي‏توان در قدمهاي بعدي براي جمع‏آوري اطلاعات و همچنين بررسي استراتژيها روشن‏تر و مشخص‏تر عمل كرد.

علاوه بر مسئله اصلي و كلاني كه از سوي شركت نوسازي صنايع ايران براي صنعت روغن نباتي مطرح گرديد، با شناخت به عمل آمده از صنعت مذكور كه در بحث بازار هم به نوعي به آن پرداخته شد مشكلاتي نيز وجود دارد كه هر چند برگرفته از ساختار موجود درصنعت مي‏باشد ولي مي‏تواند به عنوان يك تشديد كننده مسئله مورد بحث در مركز توجه مديران و تصميم‏گيرندگان سازمان قرار گيرد كه برخي از مهمترين آنها عبارتند از:

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:37
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی