سایت کاریابی جویا کار

طرح توليد هدفون میکروفون دار

دسته بندي: مقالات / کار آفرینی
15 فروردین

 

اين طرح كه پروژه كارآفريني هدفون ميكروفون دار است با كمك دوستان آغاز شد و با تحقيق در مورد آن از كارخانجات معتبر اطلاعات فراهم آمد و توضيح خلاصه آن كه هدفون ميكروفون دار از دو بلند گو، يك ميكروفون، يك كابل و يك تيغه تنظيم كننده تشكيل شده كه در مواردي چون انتقال و دريافت صوت، در تلفن هاي هندز فري، تلفن هاي اينترنتي و بازي هاي كامپيوتري بكار مي رود و با توجه به كم بودن كارخانجاتي نظير اين محصول از جمله طرح هاي نو سودده در صنعت مي باشد.

مقدمه:

هر محصول ویژگی ها ومشخصات خاصی دارد که پیش از هر گونه بررسی فنی ، مالی و اقتصادی طرح ، لازم است این خصوصیات به درستی شناخته شوند. شناخت صحیحی از مشخصات و انواع مختلف محصول بدون تردید ، راهنمای مناسبی جهت تصمیم گیری های لازم در انتخاب روش و عملیات تولید ومحاسبات مورد نیاز خواهد بود.در این ارتباط یکی از موثرترین روش های قابل استفاده، بکارگیری استانداردهای مدون ملی و جهانی هر یک ازمحصولات می باشد. علاوه بر این جهت بررسی بازار لازم است تا شماره تعرفی گمرکی محصولات نیز مشخص گردد تا درباره روند واردات و مقررات آن شناخت لازم حاصل شود.

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:85
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی