سایت کاریابی جویا کار

تعیین ضوابط و معیارهای خاص در گزینش سیستم اداری کشور

دسته بندي: اخبار / استخدام / اخبار حوزه اشتغال
10 مهر

بر اساس اطلاعات به نقل از استانداری اردبیل، اسداله وطنی روز پنجشنبه در شورای هم اندیشی گزینشگران استان اردبیل ادامه داد: در این خصوص کارگروه های مختلف در شورای عالی گزینش کشور تشکیل شده است.

به گفته وی باید از روش های به روز و مرسوم در گزینش نهایت استفاده را کرد و شورای عالی گزینش کشور آماده استفاده از نظرات همه کارشناسان و صاحبنظران است.

دبیر هیئت عالی گزینش کشور با تاکید بر اینکه گرایش و جناح بندی‌ها در گزینش افراد ملاک عمل نیست، ادامه داد: در امور مربوط به گزینش تنها بر اساس قانون رفتار می گردد و گرایش ها و جناح بندی ها ملاک نبوده است.

وی ادامه داد: آنچه در گزینش افراد برای ورود به سیستم اداری کشور باید مد نظر باشد پایبندی افراد به ولایت فقیه، اسلام و انقلاب است نه جناح و گرایش های سیاسی.

وطنی بیان داشت: نیروهای انقلاب و مسئولان هم با وجود برخی اختلاف سلایق در مسایل اساسی دارای نقطه نظر مشترکی هستند و می توان با تکیه بر آنها بسیاری از مشکلات را حل کرد.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) بنیانگذار گزینش در کشور بود و امروز مقام معظم رهبری هدایت‌گر آن هستند، تصریح کرد: گزینش امر بدیهی و روشن است و نیاز به اثبات ندارد چون از اول خلقت وجود داشته و گزینشگر اصلی ذات احدیت است.

استاندار اردبیل نیز در این جلسه نقش هیئت های گزینش را در بدنه اجرایی کشور مهم دانست و ادامه داد: اعضای هیئت گزینش در سالم سازی نظام اجرایی کشور مسئولیت خطیری برعهده دارند.

مجید خدابخش متذکر شد: در سال های گذشته بعضی اشخاص دچار مفاسد سازمانی و مالی شدند به همین جهت ضرورت آسیب شناسی این موضوع مهم است و باید بررسی شود که اینگونه افراد چگونه از فیلتر گزینش عبور کرده اند.

وی ادامه داد: در اکثر کشورها برای گماردن افراد و اشخاص به بدنه مسئولیتی و اجرایی بحث گزینش انجام می گیرد و از فیلترهای مهمی افراد و اشخاص را عبور می دهند و سپس به آنها مسئولیت داده می گردد.

منبع خبرخبرگزاری مهر - استخدام
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی