سایت کاریابی جویا کار

دستگاه های اجرایی ماده ۵۱ را در احکام کارکنان ایثارگر اجرا کنند

دسته بندي: اخبار / استخدام / اخبار حوزه اشتغال
10 مهر

بر اساس اطلاعات ، جواد رحیمی مقدم ظهر سه شنبه در نشست با مشاوران امور ایثارگران دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: اجرای این موضوع به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و تبدیل به قانون شده است و برخی از دستگاه ها در سراسر کشور نیز از سال ۹۱ آن را اجرا می کنند.

وی ادامه داد: بر اساس این قانون ۲۵ درصد به حقوق فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد شاغل در دستگاه های اجرایی ادامه داده می گردد.

مشاور استاندار ایلام یادآور شد: شفافیت این قانون مشخص است ولی تعدادی از دستگاه ها با توجیه کمبود اعتبار از اجرای آن خودداری کرده و توپ را به زمین سازمان مدیریت می اندازند در حالیکه باید ساز و کار لازم برای اجرای آنرا پیدا کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام نیز در این نشست از اجرا نشدن برخی قوانین در حوزه جامعه ایثارگران توسط دستگاه ها انتقاد کرد.

سلیمان رستمیان ادامه داد: اجرای برخی مشوق ها و امتیازات در مقابل رشادت هایی که این عزیزان برای دفاع از کیان کشور انجام داده اند بسیار ناچیز است ولی برخی ارگان از اجرای آن موارد نیز کوتاهی می کنند.

وی تاکید کرد: مسئولیت جامعه ایثارگری برای اداره کشور با توجه به نقش خطیر آنان در پیروزی انقلاب بسیار سنگین تر است که خوشبختانه تاکنون توانسته اند این وظیفه مهم را بخوبی انجام دهند.

استان ایلام در دوران دفاع مقدس بیش از سه هزار شهید ، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده تقدیم انقلاب کرده که به نسبت جمعیت بیشترین ایثارگر را تقدیم آرمان های نظام نموده است.

منبع خبرخبرگزاری مهر - استخدام
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی