سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

یارانه برداشت و حمل و نقل به کشاورزان کلزا تعلق می گیرد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / یارانه ها
9 مهر

بر اساس اطلاعات به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، حسن بهنیا در جلسه ستاد توسعه کشت کلزار با اشاره به این نکته که یکی از سیاست های اصلی وزارت جهاد کشاورزی، افزایش سطح زیر کشت کلزا و افزایش روغن است، گفت: از این رو برنامه های سال آینده وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه کشت کلزا، اختصاص  هفت تا هشت درصد کشت کلزا  برای هر میزان سطح زیر کشت گندم و جو است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا بسته های حمایتی پیش بینی شده است، ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته، ریزش و عدم خرید تضمینی از مشکلات اساسی کلزا از گذشته تاکنون عنوان گردیده است.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: در حال حاضر رشد قیمت خرید تضمینی کلزا بیشتر از گندم  بوده، به طوری که افزایش قیمت خرید تضمینی کلزا نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد و گندم ۱۰ درصد است.

بهنیا بیان داشت: برای توسعه کشت کلزا، دولت ۵۰ درصد وام بلاعوض و تسهیلات بانکی با سود  ۱۲ درصد برای بهره برداران در نظرگرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای سال آینده پیش بینی های خوبی شده است، گفت: به دلیل پراکندگی زمین های کشاورزی، به بهره برداران یارانه برداشت و حمل و نقل تعلق می گیرد، ضمن اینکه یارانه جا به جایی کمباین نیز پیش بینی گردیده است.

منبع خبرخبرگزاری مهر - یارانه
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی