سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

کتاب‌های فروش رفته درطرح «تابستانه کتاب» از مرز ۴۰ هزار نسخه گذشت

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / یارانه ها
9 مهر

بر اساس اطلاعات به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، تاکنون استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و گیلان پرفروش ترین استان‌های این طرح بر اساس خریدار هستند.

همچنین، کتابفروشی‌های «مهرگان» از استان اصفهان، «دهکده کتاب» از اراک، «کتاب آبان» از مشهد، «چیستا سنندج» از سنندج، «فرازمند رشت» از رشت، تاکنون پرفروش‌ترین کتابفروشی‌های طرح تابستانه کتاب به شمار می‌روند.

کتاب‌های «من، پیش از تو» انتشارات آموت، «بیشعوری» انتشارات تیسا، «ملت عشق» انتشارات ققنوس،   «هنر شفاف اندیشیدن» انتشارات چشمه، «شازده کوچولو» انتشارات نگاه،   «جزء از کل» انتشارات چشمه، «پس از تو (ادامه رمان من، پیش از تو)» انتشارات آموت و «هادی الصالحین (ارتباط با خدا)» انتشارات آیین دانش، تاکنون در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های طرح تابستانه کتاب هستند.

تاکنون و در طرح تابستانه کتاب که از ۱۶ تیر ماه با ثبت نام و تأیید ۵۸۸ کتابفروشی از ۳۱ استان کشور آغاز شده، ۴۱ هزار و ۲۶۲ هزار نسخه کتاب از سوی ۱۷ هزار و ۴۵۹ نفر خریداری شده است. در این طرح کتاب‌های عمومی از ۲۰ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان از ۲۵ درصد تخفیف برخوردار می شوند.

منبع خبرخبرگزاری مهر - یارانه
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی