سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

اطلاع رسانی درباره سرشماری عمومی در خور شأن این طرح ملی نبوده است

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
10 مهر

بر اساس اطلاعات به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد سرشماری شهرستان قرچک، مصطفی زینت بخش در حاشیه بازدید از روند برگزاری جلسات آموزشی عوامل اجرایی و فنی ستاد سرشماری شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا اظهار داشت: به منظور مشارکت هر چه بیشتر مردم در سرشماری اینترنتی اقدامات زیادی به خصوص در حوزه اطلاع رسانی صورت گرفته اما انتظار داریم به این مهم بیش از پیش اهمیت داده شود.

وی ادامه داد: تاکنون اطلاع رسانی های صورت گرفته در خور این طرح ملی نبوده، به همین منظور اهمیت اطلاع رسانی و تبلیغات باید بیش از گذشته تبیین و این دغدغه برای رسانه ملی نیز ایجاد شود.

قائم مقام ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان قرچک با تقدیر از عوامل اجرایی سرشماری در استان تهران، به مشکلات زیرساختی شهرستان های تازه تأسیس اشاره کرد و خواستار پشتیبانی بیشتر مرکز آمار از این مناطق شد.

زینت بخش یادآور شد: امید است امر مهم سرشماری که از تأکیدات مهم مقام معظم رهبری است، به نتیجه خوبی دست یابد.

گفتنی است مصطفی زینت بخش قائم مقام و معاون اجرایی سرشماری شهرستان قرچک به همراه قاسم جمشیدی مسئول کمیته حراست ستاد سرشماری این شهرستان از روند برگزاری جلسات دوره آموزشی عوامل اجرایی و فنی ستاد سرشماری شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا بازدید به عمل آورد و ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این جلسات، مواردی را پیرامون اهمیت سرشماری عنوان کرد.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی