سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

کلاردشت و سیمرغ پیشتاز سرشماری اینترنتی در مازندران هستند

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
16 مهر

بر اساس اطلاعات ، محمود نوربخش بعدازظهر پنجشنبه در جلسه ستاد سرشماری استان با بیان اینکه ساری در رتبه شانزدهم سرشماری اینترنتی قرار دارد، اظهار امیدواری کرد با کمک آموزش و پرورش ، شهرداری‌ها ، دهیاری‌ها و همه فرمانداران شاهد موج آفرینی گسترده برای مشارکت مردم مازندران در سرشماری اینترنتی باشیم.

استااندار مازندران نیز خواستار مشارکت جدی و همه جانبه کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ادارات و سازمان‌های استان در سرشماری اینترنتی با هدف دستیابی به سهم مطلوب سرشماری اینترنتی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ شد و گفت: ریاست محترم جمهوری همه دستگاه‌ها را ملزم کردند تا زمینه اجرای مناسب انجام سرشماری اینترنتی را فراهم کنند.

ربیع فلاح جلودار ادامه داد . با توجه به اینکه برای اولین بار بخشی از سرشماری به شیوه اینترنتی و خود اظهاری خانوارها انجام می گردد ضرورت دارد تا  آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مناسبی برای  مردم صورت پذیرد.

مقام عالی دولت در استان تلاش برای جلب حمایت معتمدین مردم برای مشارکت در سرشماری خصوصاً سرشماری اینترنتی را راهگشا دانست و گفت : برای مشارکت مؤثر مردم در سرشماری اینترنتی ضرورت دارد تا صدا و سیما و رسانه‌های استان نیز در زمینه اهمیت سرشماری و ضرورت مشارکت مردم اطلاع رسانی بیشتری کنند.

فلاح تصریح کرد: در زمینه تبلیغات باید در دو محور  توجیه خانوارها در مورد اهمیت سرشماری و  اطلاع رسانی جزئیات سرشماری براساس دستور العمل‌های مرکزآمار ایران حرکت کرد تا نتایج سرشماری کاملاً دقیق و کیفی باشد.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی