سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

دهیاران شهروندان را برای شرکت در طرح سرشماری تشویق کنند

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
9 مهر

نعمت اله آلبوغبیش در گفت وگو با اظهارکرد: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده و با توجه به اهمیت ثبت نام اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن، جوایز ارزنده ای به دهیارانی که ساکنان روستای خود را به صورت اینترنتی در مدت تعیین شده سوم تا ۲۴ مهرماه ثبت نام کنند، اهدا خواهد شد.

وی با بیان اهمیت سرشماری نفوس و مسکن در برنامه ریزی و اشاره به فرمان ریاست جمهوری در زمینه الزام همکاری کلیه ادارات و نهادها و... با ستاد سرشماری شهرستان ادامه داد: به کلیه خانوارهایی که از طریق اینترنت در سرشماری نفوس و مسکن ثبت نام می کنند نیز به قید قرعه جوایز یک میلیون تومانی و یک تا دو گیگ اینترنت مجانی تعلق می گیرد.

معاون فرماندار شادگان در ادامه، به تاریخچه سرشماری در کشور و جهان اشاره کرد و یادآور شد: جهت رعایت مسائل امنیتی و اطمینان بیشتر ثبت نام کنندگان اینترنتی، حتماً آدرس کامل سامانه ثبت نام سرشماری (http://sarshomari۹۵.ir) را در آدرس بار قید کنند و از ورود به سامانه از طریق سایر سایتها خود داری کنند .

آلبوغبیش در پایان، با بیان اینکه مرکز آمار ایران به‌عنوان یکی از نهادهای حاکمیتی متولی جمع‌آوری آمار اطلاعات است، گفت: آمار و اطلاعات صحیح به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های اصلی نظام برنامه‌ریزی است، بنابراین امیدوار هستیم با تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب در این زمینه خانوارها بیشتر از این موضوع استقبال کنند.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی