سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

۹ هزار خانوار زنجانی در طرح سرشماری نفوس و مسکن ثبت نام کردند

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
11 مهر

حمید نباتچیان در گفتگو با   به طرح سرشماری اینترنتی نفوس  و مسکن  در استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: این طرح از سوم مهرماه شروع شده و تا ۲۴ ادامه  دارد.

وی اظهار کرد: از سوم مهرماه تاکنون ۹ هزار و ۳۳۴ خانوار زنجانی به صورت اینترنتی ثبت نام کردند که این تعداد خانوار بیش  از ۳۱ هزار و ۱۱۶ نفر زنجانی  را شامل می گردد.

سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان زنجان گفت: خوشبختانه این طرح تاکنون در استان زنجان به خوبی اجرا شده است.

نباتچیان با بیان اینکه در اجرای این طرح در روستاهای استان زنجان ۲۴۰ مرکز ict ثبت نام را انجام می دهند، تاکید کرد: این طرح به صورت رایگان در روستاهای استان زنجان انجام می گردد.

سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان زنجان با بیان اینکه در این راستا در مدارس و خانه های بهداشت  این طرح اجرا می گردد، یاد آورشد:در اجرای  طرح سرشماری نفوس و مسکن در استان زنجان ۶۱۰ نفر مشارکت می کنند و انجام حضوری این طرح از۲۵ مهرماه تا آبان ماه ادامه دارد.

نباتچیان با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون این طرح در استان زنجان به خوبی اجرا شده است،  یاد آورشد: آمار در بحث برنامه ریزی های کلان  نظام تاثیر بسزایی دارد و در این میان مردم باید به بحث ارائه آمار درست همکاری لازم را داشته باشند و اطلاعات درست را ثبت کنند.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی