سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

۸۲۰۰ خانوار از شهرستان یزد در سرشماری اینترنتی شرکت کردند

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
11 مهر

مصطفی سالاری در گفت‌وگو با با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد جمعیت استان یزد در مرکز استان ساکن هستند، اظهار داشت: با توجه به جمعیت ساکن در مرکز استان و ضریب نفوذ اینترنت، انتظار بیشتری از مشارکت شهروندان یزدی در مرحله نخست اجرای طرح سرشماری وجود دارد.

وی بیان کرد: تاکنون ۸ هزار و ۲۰۰ خانوار یزدی در این مرحله اطلاعات خود را وارد سامانه سرشماری کرده اند و که امیدواریم این آمار طی روزهای ‌آینده افزایش چشمگیری داشته باشد و میزان مشارکت با توجه به جمعیت مرکز استان یزد رشد کند.

سالاری با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف تعیین شده در اجرای طرح سرشماری نیازمند مشارکت مردم هستیم، عنوان کرد: از یزد انتظار مشارکت ۴۰ درصدی مردم در ثبت اطلاعات به صورت اینترنتی وجود دارد که امیدواریم شهروندان یزدی به تحقق این هدف کمک کنند.

فرماندار یزد، ۲۴ مهرماه را آخرین فرصت مشارکت در طرح سرشماری اینترنتی از طریق تارنمای www.sarshomari۹۵.ir  اعلام کرد و ادامه داد: این سامانه و نحوه پاسخ دهی به سئوالات آن بسیار ساده طراحی شده و نیاز به مهارت‌های خاص ندارد و حتی کاربران ساده اینترنت نیز می توانند در این طرح شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه کارمندان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی دولتی و وابسته دولت موظف به مشارکت در سرشماری اینترنتی هستند، بیان کرد: همه کارمندان ادارات شهرستان یزد ضمن مشارکت در این طرح، دیگران را نیز به شرکت در مرحله نخست طرح سرشماری ترغیب کنند.

سالاری با اشاره به اینکه مشوق هایی نیز در این زمینه در نظر گرفته شده است، ‌ ادامه داد: مرکز آمار ایران هزار جایزه یک میلیون تومانی برای شهروندانی در نظر گرفته که در مرحله اول اجرای این طرح شرکت می کنند.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی