سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

۵۳ آمارگیر وظیفه سرشماری نفوس و مسکن را در سمنان برعهده دارند

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
11 مهر

بر اساس اطلاعات ، سید عباس دانایی ظهر یکشنبه در نشست بررسی سیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن سمنان به میزبانی فرمانداری، ضمن اشاره به اینکه تعداد آمارگیران این سرشماری نسبت به سرشماری سال۹۰، ۶۶درصد کاهش پیدا نموده است، ابراز داشت: هدفگذاری دولت در استان سمنان حضور ۶۰درصدی مردم در سرشماری اینترنتی است لذا نیاز به حضور گسترده آمارگیران وجود نداشت.

وی ادامه داد: روند استقبال مردم استان در ثبت نام اینترنتی باعث شده تا این استان موفق به کسب رتبه اول در کشور به نسبت خانوار به جمعیت شود لذا از مردم می خواهیم تا همکاری و مساعدت خود را از سالمندان و اقشاری که به نوعی دسترسی به اینترنت ندارند دریغ نورزند تا همه بتوانند به صورت غیرحضوری در این طرح ملی شرکت کنند.

فرماندار سمنان افزود: یک هزار جایزه یک میلیون تومانی برای هموطنانی که به صورت اینترنتی در سرشماری حضور پیدا کنند در نظر گرفته شده است.

دانایی همچنین بیان داشت: ماموران آمارگیر با گزینش صحیح و آموزش های تخصصی آماده برگزاری این طرح بزرگ هستند لذا مردم نگرانی بابت ارائه آمار و اطلاعات صحیح به این افراد نداشته باشند.

وی ادامه داد: ۳۷۰ متقاضی آمارگیر حضوری از طریق سامانه مرکز آمار ایران در سمنان ثبت نام کردند که از این بین ۵۳ نفر به عنوان آمارگیر اصلی و ۱۰ آمارگیر به صورت ذخیره انتخاب شدند.

سرشماری نفوس و مسکن از تاریخ ۲۵ مهر لغایت ۲۵ آبان به صورت حضوری برگزار می گردد اما سامانه سرشماری اینترنتی هم اکنون باز است.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی