سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

مرکز آمار در استان ها باید ستاد تبلیغات سرشماری تشکیل می داد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
11 مهر

بر اساس اطلاعات ، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی امروز یکشنبه قبل از ثبت نام اینترنتی خود در سرشماری نفوس و مسکن با بیان اینکه سرشماری مسئه ای جدی و مهم است، گفت: انتظار می رود صداوسیما و مطبوعات محلی  و ائمه جمعه در نمازهای جمعه و جماعت بیشتردر ارتباط با سرشماری اطلاع رسانی کنند.

وی عنوان کرد: گویا جوایز نقدی برای ثبت نام در سرشماری نفوس و مسکن از طریق اینترنت در نظر گرفته شده است، که مشوق مطلوبی نیست و می بایست از شیوه های دیگری در این راستا استفاده می شد.

وی اظهارداشت: متاسفانه نه تنها شبکه استانی بلکه شبکه های ملی هم به عنوان مسئله ای اساسی و تاثیرگذار به بحث سرشماری نپرداخته اند و می طلبد در فرصت باقی مانده وقت و زمان بیشتری به این مهم اختصاص دهند.

‌ کننده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: مرکز آمار ایران می بایست در استان ها به منظور اطلاع رسانی بهتر و بیشتر ستاد تبلیغات تشکیل می داد.

آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: هر مسئله و موضوعی تا مطرح و اهمیت و ارزش آن به خوبی بیان نشود قطعا مردم به آن مراجعه نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش ظرفیت خوبی از نیروی انسانی در اختیار دارد، عنوان کرد: به آموزش و پرورش استان ابلاغ شود که دانش آموزان را در ارتباط با بحث سرشماری توجیه کنند تا آنها مطالب را به والدین خود منتقل کنند.

وی اظهارداشت: بی شک هر کار و اقدامی در ابتدا دارای نواقصی هست و تا در بین مردم هم جا بیافتد و به آن عادت کنند مدت زمانی طول خواهد کشید.

‌ کننده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه سرشماری یکی از اقدامات ضروری و مهم در کشور است، گفت: تمامی تصمیمات، اقدامات و سیاست گذاری هایی که از سوی دست اندرکاران و مسئولان انجام می گردد نیاز به آمار صحیح دارد.

آیت الله حسینی شاهرودی ادامه داد: برای تعیین اولویت ها نیاز به آمار و اطلاعات دقیق است و همه ما وظیفه داریم که کمک کنیم تا اطلاعات دقیقی در اختیار مسئولان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: اینترنتی شدن ثبت نام در سرشماری کار را بسیار راحت کرده و هر کسی می تواند با مراجعه به سایت مرکز آمار ایران اطلاعات خود را ثبت کند.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی