سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

ثبت نام یک میلیون و ٣٧٢ هزار خانوار در سرشماری اینترنتی

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
13 مهر

بر اساس اطلاعات ، امیدعلی پارسا در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین آمارها، یک میلیون و ٣٧٢ هزار خانوار در سرشماری نفوس و مسکن سال جاری به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند که بر این اساس ٣٣ درصد از هدف ده روزه ما محقق شده است در حالیکه استان های سمنان و بوشهر بیش از صد درصد هدفگذاری را محقق کرده اند.

رییس مرکز آمار ایران ادامه داد: هدفگذاری برای شرکت ٨ میلیون و ٨٨١ خانوار به صورت اینترنتی در این سرشماری است؛ این در شرایطی است که سرشماری اینترنتی سختی‌های خاص خود را دارد.

وی تصریح کرد: استانهای همدان، خوزستان لرستان قزوین البرز و کهکیلویه‌وبویراحمد و آذربایجان غربی و اردبیل کمتر از ٢٨ درصد هدف‌گذاری خود در ده روز اولیه را محقق کرده‌اند.

وی اظهار داشت: تا دیروز هر ساعت ٢٢ هزار و ٦٨٠ خانوار ثبت نام کردند در حالیکه انتظار داریم روزانه ٥٠ هزار خانوار اطلاعات خود را وارد کنند.

وی ادامه داد: در بسیاری از کشورهای دنیا در اولین سرشماری اینترنتی تنها دو درصد از خانوارها شرکت می کنند و حداکثر مشارکتی که به ثبت رسیده ٨ درصد است؛ در حالیکه در ایران ٣٥ درصد مشارکت با توجه به ضریب نفوذ اینترنت در نظر گرفته شده است.

ادامه دارد...

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی