سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

ثبت نام اینترنتی ۸.۶ میلیون ایرانی در سرشماری نفوس و مسکن

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
17 مهر

بر اساس اطلاعات ، امید علی پارسا صبح شنبه در نشست با خبرنگاران در استانداری مازندران بابیان اینکه سرشماری‌های مدرن دنیا به‌صورت اینترنتی انجام نمی گردد ادامه داد: اطلاعات ثبتی موجود در همه دستگاه‌های اجرایی به‌صورت متمرکز و ثبتی مبنا متصل می گردد و نیازها را برآورده می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه باید به سمت سرشماری‌های ثبتی مبنا پیش رویم ادامه داد: تا ساعت شش صبح شنبه، دو میلیون و ۳۷۵ هزار خانوار معادل هشت میلیون و ۶۰۵ هزار نفر معادل ۱۰ درصد جمعیت موفق به ثبت‌نام اینترنتی شدند.

وی ادامه داد: ۱۰ درصد از خانوارهای مازندران موفق به ثبت‌نام اینترنتی شدند که از متوسط کشوری بهتر است.

پارسا یادآور شد: برای کشور هدف ۳۵ درصدی ثبت‌نام اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن انتخاب شد و انتظار داریم در این هفته پایانی به‌صورت فزاینده، عقب‌ماندگی جبران شود.

وی با اشاره به اینکه ضریب اینترنت ازنظر خانوار در کشور ۵۵ درصد و در مازندران ۶۰ درصد است گفت: ضریب نفوذ اینترنت در مازندران فراتر از کشور است و سهم مازندران ۴.۶۵ درصد از کل جمعیت کشور است وبه دلیل ضریب نفوذ اینترنت در استان، سهم بیشتری برای استان دیده‌شده است.

پارسا رتبه مازندران را در سرشماری اینترنتی تاکنون ۱۳ اعلام کرد و گفت: در استان‌های سمنان و بوشهر ۱۲۰ درصد اهداف محقق ولی ۴۴ درصد اهداف در مازندران محقق شده است.

رئیس مرکز آمار ایران با اشاره به رشد هفت‌تا هشت پله‌ای استان‌های لرستان، گلستان و کهکیلویه و بویراحمد از مردم خواست تا در فرصت باقیمانده برای ثبت‌نام اینترنتی در سرشماری اقدام داشته باشند.

وی بابیان اینکه هفته اول روزانه نیم درصد، هفته دوم روزانه یک درصد جمعیت نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند ادامه داد: انتظار داریم میزان ثبت‌نام در این هفته به دو درصد افزایش یابد.

این خبر تکمیل می گردد.....

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی