سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

جزئیات هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت رایگان مشارکت در سرشماری

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
19 مهر

بر اساس اطلاعات ، ابراهیم شاکری زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: طبق توافقی که مرکز آمار ایران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران انجام داده اند قرار است همه کسانی که در سرشماری اینترنتی مشارکت کرده اند از ۲ گیگابایت اینترنت رایگان بهره مند شوند.

وی درباره جزئیات این طرح گفت: افراد می توانند با وارد کردن کد آماری ۱۲ رقمی که پس از تکمیل اطلاعات سرشماری مرکز آمار ایران به آنها داده شده است و همچنین شمار اعضای ثبت نام شده خانوار خود، به تارنمای اپراتورهای تلفن همراه وارد شوند.

قائم مقام مدیراجرای سرشماری عمومی نفوس  و مسکن استان ادامه داد: این اطلاعات در بانک اطلاعاتی مرکز آمار ایران کنترل و تایید آن به اپراتور ارسال می گردد.

شاکری زاده گفت: از طریق پیام رسان ۳۰۰۰۰۰ به همه کسانی که این فرم را پر کنند برای دریافت اینترنت رایگان اطلاع رسانی می گردد.

وی ادامه داد: همچنین به کسانی که برای تعدادی فرم های سرشماری اینترنتی را پر کرده اند به تعداد خانوارهای پر شده، اینترنت مجانی داده می گردد که سقف این میزان برابر با ۱۰گیگابایت است. همه خانوارهایی که به شکل اینترنتی اطلاعات آماری خود را تکمیل کنند، از ۲ گیگابایت اینترنت رایگان بهره مند می شوند.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی