سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

۵۳ هزارو ۱۷۹خانوار هرمزگانی در سامانه سرشماری ثبت نام کردند

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
17 مهر

بر اساس اطلاعات ، ابراهیم شاکری زاده ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در مورد آخرین آمار سرشماری اینترنتی در استان هرمزگان بیان داشت: تاکنون ۵۳ هزار و ۱۷۹ خانوار هرمزگانی در سرشماری اینترنتی مشارکت کرده اند. با ثبت اطلاعات خانوار ۱۰.۲۳درصداز خانوارهای هرمزگان ،  ۱۹۶هزار و ۸۱۱نفر در سامانه مرکز آمار ایران شمارش شده اند.

وی عنوان کرد: ابوموسی با ثبت ۲۵.۵۴درصداز خانوار، بستک با ثبت ۲۳.۵۹در صد خانوار، و سیریک با ثبت ۲۰.۹۹درصد از خانوار در رتبه های اول تا سوم قراردارند.

به گفته شاکری زاده، شهرستانهای خمیربا ۱۷.۱۶ثبت درصد، جاسک با ۱۵.۲۵ثبت درصد، پارسیان با ثبت ۱۴.۱۱، بندرلنگه با ثبت ۱۳.۱۴درصد ،میناب باثبت ۱۲.۳۷، قشم با ثبت ۹.۵۴ درصد، حاجی آباد با ثبت ۷.۱۲درصد ، بشاگردبا ثبت ۶.۸۵درصد ، بندرعباس با ثبت ۶.۷۲درصد و رودان با ثبت ۶.۲۲ درصد در رده های چهارم تا سیزدهم از نظر ثبت اطلاعات خانوار قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که تاکنون در سرشماری شرکت نکرده اند در روزهای باقیمانده در این طرح ملی شرکت کنند و ثبت اطلاعات خانوار خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

قائم مقام مدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ هرمزگان اظهارداشت: هم اکنون تمام ادارات دولتی در ساعات اداری و فرمانداری ها و پایگاه های ستادسرشماری در شهرها ، دفاتر ICT روستایی و دهیاری ها در روستاها به طور رایگان سرشماری اینترنتی مراجعه کنندگان را به صورت رایگان انجام می دهند.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی