سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

تنها ۸درصد از خانوارهای خراسان شمالی اینترنتی سرشماری شده‌اند

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
19 مهر

بر اساس اطلاعات ، محمدرضا صالحی ظهر دوشنبه در حاشیه نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان شمالی بابیان اینکه این آمار برای استان شایسته نیست اظهار کرد: انتظار می‌رود در فرصت باقیمانده تا پایان مهلت سرشماری اینترنتی، این رقم بالاتر رود.

صالحی ادامه داد: زمان سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در روز شنبه ۲۴ مهرماه به پایان می‌رسد و از خانوارهای استان درخواست می گردد در این زمان نسبت به سرشماری اینترنتی مبادرت ورزند.

وی بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه آموزش‌وپرورش درزمینهٔ فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در این زمینه، تلاش بیشتری داشته باشد.

استاندار خراسان شمالی بابیان اینکه استفاده از اینترنت و سرشماری اینترنتی می‌تواند جایگاه استان و نگاه‌ها به این منطقه را تغییر دهد گفت: مدارس استان ظرفیت خوبی دراین‌باره دارند که می گردد از آن بهره برد.

این مقام عالی دولت در خراسان شمالی ادامه داد: هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن در حالی برگزار می گردد که تلاش داریم تا هزینه‌های این طرح با اجرای اینترنتی سرشماری کاهش یابد.

بر اساس اطلاعات ، گفتنی است ۲۹۴ هزار خانوار در خراسان شمالی شامل ۱۶۰ هزار خانوار شهری و ۱۳۴ هزار خانوار روستایی در این دوره، سرشماری می‌شوند.

گفتنی است، هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس مسکن در خراسان شمالی توسط ۲۵۲ مامور انجام می گردد.

پیش‌ازاین برآورد شده بود ۳۰ درصد از خانوار استان در سرشماری اینترنتی شرکت داشته باشند.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی