سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

لزوم مشارکت اهالی فرهنگ و رسانه البرز در سرشماری اینترنتی

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
19 مهر

سید موسی حسینی کاشانی در گفتگو با با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هرچه سرشماری دقیق تر و صحیح تر باشد، برنامه ها صحیح تر و درست تر خواهد بود، اظهار کرد: با توجه به اهمیت سرشماری به روش اینترنتی و مزایای آن، باید تدبیری اندیشیده شود که عموم مردم به وارد کردن اطلاعات به روش اینترنتی ترغیب و تشویق شوند.

وی با بیان اینکه به طور حتم جامعه فرهیخته فرهنگ و هنر و رسانه که در تمامی عرصه های مختلف اجتماعی همراه و پیشگام بوده اند در این خصوص نیز همراهی حداکثری را خواهند داشت، ادامه داد: با توجه به کاهش دو سوم هزینه ها در مقایسه ثبت نام اینترنتی با ثبت نام حضوری امیدواریم همه همکاران در ادارات فرهنگ و ارشاد مشارکت حداکثری در این خصوص را داشته باشند.

وی از ایجاد پایگاه ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن برای کارکنان و اهالی فرهنگ و هنر در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز خبر داد.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن درخواست از آحاد مردم برای شرکت در سرشماری به روش اینترنتی، افزایش سرعت، کاهش هزینه و جلوگیری از اتلاف وقت خانواده ها را از مزایای سرشماری به روش اینترنتی دانست.

حسینی کاشانی همچنین جهت افزایش مشارکت همکاران و اهالی فرهنگ و هنر در ثبت نام سرشماری به صورت اینترنتی از ایجاد پایگاه ویژه ای در روز دوشنبه مورخ ۱۹ مهرماه جاری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خبر داد.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی