سایت کاریابی جویا کار

جذب ۲۰ هزار نفر در آموزش‌وپرورش کشور

دسته بندي: اخبار / استخدام / اخبار حوزه اشتغال
10 آبان

رئیس مجمع کنندگان استان هرمزگان گفت: بر اساس‌ نامه سازمان اداری و استخدامی کشور جذب ۲۰ هزار نیرو برای کل کشور و سیستم وزارت آموزش‌وپرورش بوده و تنها بخشی از آن بنا بر نیاز سهمیه استان هرمزگان است‌.
‌بر اساس اطلاعات ایسنا،‌ حسین هاشمی تختی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بر اساس پیگیری و رایزنی‌های انجام‌شده این مجوز در راستای تأمین عدالت آموزشی و با توجه به نیاز استان صادرشده است.
وی در ادامه در خصوص چگونگی جذب این تعداد نیرو، تصریح کرد: این تعداد نیرو که ۱۰ هزار نفر از بین فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و ۱۰ هزار نفر برای استخدام متعهدین خدمت به کار گمارده می‌شوند، از طریق آزمون استخدامی نیروی انسانی موردنیاز مناطق مختلف پذیرفته می‌شوند.
کننده حوزه مرکزی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: یکی از کمبودهای استان هرمزگان درزمینهٔ نیروی آموزشی در آموزش‌وپرورش استان است که امیدواریم با این اتفاق خوب بسیاری از کمبودها جبران شود.
هاشمی تختی در پایان گفت: با جذب این تعداد نیرو به میزان قابل‌توجهی اشتغال‌زایی در استان رونق می‌گیرد و فرصتی است برای نیروهای تحصیل‌کرده و متخصص تا از توان خود درراه خدمت به استان و کشور استفاده کنند.

منبع خبرخبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی