سایت کاریابی جویا کار

شما حتما در استخدامی های دولتی برنده می شوید - بخوانید

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
11 آبان
شما حتما در استخدامی های دولتی برنده می شوید - بخوانید

هر روز تعداد زیادی مراجعه کننده و کارجو داریم که ضمن ثبت نام برای آزمون های استخدامی در حین ثبت نام دائم این جملات را تکرار می کنند:

  • ما که می دونیم استخدام نمی شیم
  • کسایی که می خوان رو از قبل انتخاب کردن و این ثبت نام ها هم تشریفاتی هست
  • باز حقوق کارمنداشون رو ندارن استخدامی برگزار کردن از ما پولش رو بگیرن
  • همش 10 نفر استخدام می شن ، من عمرا جزو این ده تا نیستم

و خیلی جملات دیگر که هنگام ثبت نام از کاربرا می شنویم یا در قسمت نظرات سایت این عبارات رو ثبت می کنند.

حتی خود شما هم ممکن هست جزو همین دسته افراد باشید و با وجود این که برای استخدامی دولتی ثبت نام می کنید اما همیشه در حال دادن موج منفی هستید و اصلا امیدی به قبول شدن ندارید.

اگر جزء این افراد هستید و با وجود پیگیر بودن برای اخبار استخدامی جدید اما همیشه نا امید هستید حتما مطلب زیر را بخوانید:

همیشه در زندگی شنیدیم انسان به هر چیزی که فکر می کند همان چیز برایش اتفاق می افتد، که در اصطلاح علمی قانون جذب نامیده می شود پس شما اگر به استخدام نشدن فکر می کنید حتما استخدام نخواهید شد. امام علی علیه السلام می فرمایند نا امیدی بزرگترین بلا ست و واقعا چه بلایی بیش تر از این که انسان به خودش اعتماد نداشته باشد.

 

من هیچ گاه کسی را به استخدام شدن در ارگان ها و سازمان های دولتی تشویق نمی کنم و به کسی تا کنون اصرار نکرده ام که حتما باید استخدام جایی بشوی بلکه بر عکس افراد را به اشتغال زایی و کارآفرینی تشویق می کنم اما در اینجا به شما می گویم اگر واقعا قصد دارید مثلا استخدام آموزش و پرورش شوید و آرزوی شما معلم شدن است چرا انرژی منفی به خودتان می دهید؟

خودتان را باور کنید و به توانایی های فردی تان ایمان داشته باشید. وظیفه شما برای این که به آرزوی خودتون برسید تلاش کردن هست و نباید به حواشی و شایعات توجهی داشته باشید.

حالا که در آزمون استخدامی سازمان های دولتی، اداره جات و یا وزرات خانه ای شرکت کرده اید پس وظیفه تان یعنی تلاش کردن را انجام دهید و برای کسب آمادگی برای آزمون سوالات استخدامی را مطالعه کنید و به خدا توکل کنید . اگر حق شما باشد و خداوند این سرنوشت را برای شما بخواهد حتما استخدام خواهید شد در غیر اینصورت دنیا تمام نشده است و شما هیچ چیزی را از دست نداده اید.

پس با تلاش و پشت کار، توکل به خدا و توجه نکردن به سیگنال های منفی خودتان را برای رسیدن به هدف خود آماده کنید و بدانید که حتما و حتما و حتما در نهایت برنده خواهید بود چرا که بازنده کسی است که خدا را ندارد

با آرزوی موفقیت برای شما

سایت کندو

هادی تحققی

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدامی دولتی, استخدام در مراکز دولتی, آزمون استخدامی
منبع خبراختصاصی سایت کندو
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی