سایت کاریابی جویا کار

جدیدترین اطلاعات از زمان و سوالات استخدامی آموزش و پرورش و اجرایی

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
17 آبان
جدیدترین اطلاعات از زمان و سوالات استخدامی آموزش و پرورش و اجرایی

با نزدیک شدن زمان سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش سال ۹۵ مشاور عالی سازمان سنجش نکاتی را در خصوص زمان دقیق برگزاری آزمون، مدارک مورد نیاز برای ورورد به جلسه آزمون، دفترچه سوالات، تعداد سوالات و زمان پاسخگویی برای هر دفترچه را مشخص کردند:

ساعت برگزاری

با توجه به خوشه های شغلی داوطلب و برحسب مورد، صبح و یا بعد ازظهر جمعه ۲۱ آبان ۹۵ در ۵۳ شهرستان مختلف کشور برگزار می گردد.

وی ادامه داد: درصبح جمعه آزمون برای تعداد ۲۱۳ هزار و ۲۸۰ داوطلب که از این تعداد ۱۲۴ هزار و ۴۵۶ نفر زن و ۸۸ هزار و ۸۲۴ نفر مرد هستند، برگزار می گردد.

مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: در بعد از ظهر جمعه آزمون برای تعداد ۲۳۹ هزار و ۳۶۸ داوطلب که از این تعداد ۱۵۷ هزار و ۵۲۷ نفر زن  و ۸۱ هزار و ۸۴۱ نفر مرد هستند برگزار می گردد.

توکلی با اشاره به فرایند برگزاری آزمون ادامه داد: آزمون  نوبت صبح از ساعت ۸.۳۰ و نوبت عصر از ساعت ۱۴ روز جمعه آغاز می گردد و درهای ورود به حوزه های امتحانی برای آزمون نوبت صبح راس ساعت ۸ صبح و برای آزمون نوبت بعد ازظهر ۱۳.۳۰  بسته خواهد شد.

مدارک لازم برای شرکت در آزمون

وی ادامه داد: داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درب‌های ورود به جلسه آزمون، درحوزه امتحانی حاضر باشند هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون، باید پرینت کارت شرکت آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار را به همراه داشته باشد.

تعداد دفترچه ها و سوالات و مدت زمان پاسخگویی

مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: در جلسه آزمون به هریک از داوطلبان خوشه های شغلی مختلف دو بسته آزمونی ارایه می گردد، دفترچه تمام داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده است.

توکلی ادامه داد: این دفترچه‌ها دارای تنوع بوده و کد عددی و حروف انگلیسی برروی دفترچه سوال داوطلبان درج شده که باید با کد عددی و حروف انگلیسی درج شده در پاسخنامه مطابقت داشته باشد.

وی ادامه داد: دفترچه آزمون عمومی حاوی ۱۰۰ سوال متناسب با گروه خوشه شغلی است که دواطلبان باید در مدت ۱۱۰ دقیقه به سئولات آن پاسخ دهند، هر دواطلب باید به سئوالات دفترچه تخصصی که در دفترچه شماره ۲ آزمون چاپ شده است در مدت ۸۰ دقیقه پاسخ دهند.

برای شرکت در آزمون در این مدت کوتاه چه بخوانیم؟

با توجه به نزدیکی آزمون مهلت برای مطالعه کامل منابع وجود ندارد و برای محک میزان آمادگی خود و همچنین مرور مباحث باقی مانده فقط و فقط مطالعه سوالات عمومی دوره های قبل این آزمون ها رو پیشنهاد می کنیم که در لینک زیر قابل دریافت می باشند:

برای دانلود سوالات آزمون های استخدامی قبلی برگزار شده توسط سازمان سنجش کلیک کنید 

مشاهده متن کامل اطلاعیه در سایت سازمان آموزش و سنجش کشور

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری مهر - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی