سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

اقدام پژوهی چگونه توانستم بازیهای کامپیوتری رامدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شوم

دسته بندي: مقالات / تحقیقات فرهنگیان / اقدام پژوهی
29 دی

چکیده

با توجه به رشد روز افزون وسايل الكترونيكي وارتباطي وبرنامه هاي متنوع وسرگرميهاي جذاب ودرهمه زمينه ها چه ازنظر علمي فرهنگي اقتصادي وصنعتي وكاربرد هاي گوناگون بخصوص بازيهاي خيلي جذاب سرم كننده واز طرفي سرگرمي اينترنتي خود مزيد بر علت كه باعث افت تحصيلي ويا ممكن است باعث رشد گردد پس بنابراين بايد در اين مورد كنترل و مديريت كرد تا ازاين به نحو مطلوب استقاده شود

توصیف وضعیت موجود

توصیف مدرسه : مدرسه ما در منطقه تبادكان داراي 8كلاس دردو نوبت 16كلاس داير ويك مدير و4 معاون وداراي پرسنل متخصص و متاسفانه بدون تجهيزات آزمايشگاهي وكارگاهي مي باشد واز فضايكمي برخورداراست وبا توجه به اينكه دراين منطقه محروميت حاشيه نشيني دراينمدارس مشكلات فراواني وجود دارد .ازجمله فقر فرهنگي اقتصادي كه متاسفانه اين دانش آموزان پس از گذراندن دوره راهنمايي ياترك تحصيل كرده ويا پس از يكي دوسال از تحصيل باز مي مانند كه عوامل زيادي ماثر است از جمله بازيهاي كامپيوتريك كه درذيل توضيح خواهم داد:

فهرست مطالب

چکیده 4 تشکر و قدردانی 4 مقدمه 5 توصیف وضعیت موجود 5 توصیف مدرسه : 5 بيان مسئله 6 تعریف واژگان : 6 بازی های رایانه ای : 6 افت تحصیلی : 6 گردآوری اطلاعات (شواهد (1) 7 یافته های علمی: 7 مقدمه : 7 تعریف افت تحصیلی : 7 علتهای افت تحصیلی : 8 بعضی از نظریه پردازان عوامل افت تحصیلی را به صورت زیر بیان می دارند . 8 روشهای گرد آوری اطلاعات 10 مشاهده: 10 مصاحبه : 10 پرسشنامه : 11 تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها 11 یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها : 12 سئوالات پرسشنامه : 12 خلاصه و نتيجه گيري (گردآوری شواهد 2 ) 13 محدودیتهای تحقیق : 14 پیشنهادات : 15 منابع: 16

قيمت فايل:10000 تومان
تعداد صفحات:16
خريد فايل word
دسته بندی ها
تبلیغات متنی