سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
26 اردیبهشت
تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون  کاردانی فنی حرفه ای

مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1392 تا روز یکشنبه (29 اردیبهشت ماه) تمدید شد.

داوطلبان آزمون ورودی دوره‌های کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی) می‌توانند تا روز یکشنبه (29 اردیبهشت ماه) به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و بر اساس دستورالعمل‌های مربوطه و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به تکمیل تقاضانامه الکترونیکی ثبت‌نام آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمنا با توجه به اعلام ظرفیت جدید از سوی برخی موسسات آموزش عالی، اطلاعیه مربوط به این کد رشته محل‌ها از ساعت 16 روز شنبه (28 اردیبهشت ماه) در پایگاه اینترنتی سازمان قابل مشاهده می‌باشد.

آن دسته از داوطلبانی که اقدام به انتخاب رشته نکرده‌اند، به این موضوع توجه نموده و داوطلبانی که اقدام به انتخاب رشته کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل به انتخاب کد رشته‌های جدید تا روز دوشنبه (30 اردیبهشت ماه) با مراجعه به قسمت ویرایش، نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

تگ هاي مطلب: کاردانی فنی و حرفه ای دولتی 92, تمدید مهلت ثبت نام کاردانی, کاردانی فنی و حرفه ای, سازمان سنجش, sanjesh.org
منبع خبرخبرگزاری ایسنا
تاريخ انقضاء:29 اردیبشهت 92
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

فرزاد خرمی در 27/02/1392 - 10:37 نوشته:

با سلام و خسته نباشید.

فقط میخواستم تشکر کنم.
از لطفتان که خبر رسانی کنکور و .... است.
بسیار سپاسگذارم.
موفق باشید.
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی