سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آخربن مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 94 + تعداد ثبت نام ها

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار کاردانی فنی حرفه ای
20 اردیبهشت
سازمان سنجش اعلام کرد ساعت 24 روز 20 اردیبهشت مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش برای سال 94 به پایان می رسد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه مهلت ثبت نام دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی امروز به پایان می‌رسد،گفت: ظرفیت پذیرش این آزمون 252 هزار و 608 است.

دکتر توکلی گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی 94 منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از روز یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و امروز یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه به پایان می‌رسد.

 

وی درمورد آمار ثبت نام کنندگان اظهار کرد: تا ساعت هشت صبح امروز، 153 هزار و 347 داوطلب در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تاکید کرد: به کلیه داوطلبانی که تا کنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند توصیه می‌شود در زمان باقی مانده به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و پس از دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق آن نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

تگ هاي مطلب: اخبار کنکور 94, کنکور کاردانی فنی و حرفه ای سال 94, کاردانی فنی و حرفه ای 94, کاردانی بدون آزمون, کاردانی دولتی, کاردانی دانشگاه آزاد, تعداد ثبت نام کنندگان, آخرین مهلت ثبت نام
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی