سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

مشاور سازمان سنجش مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ، تصریح کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 96 در دانشگاه و موسسات عالی و همچنین کد رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد که از روز سه‌شنبه 19 بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده بود، با درنظر گرفتن مهلت تعیین‌شده در روز یکشنبه اول اسفند پایان پذیرفت.

وی ادامه داد: براساس آمار، 881 هزار و 644نفر داوطلب نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند. به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت تعیین‌شده موفق به دریافت کد سوابق دریافتی نشده‌اند یا به هر دلیل دیگر نتوانستند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، از روز یکشنبه 15 اسفند تا روز چهارشنبه 18 اسفند مهلت مجددی درنظر گرفته شده است تا بتوانند در این مهلت تعیین‌شده اقدام به ثبت‌نام کنند.

توکلی بیان داشت: ضمنا آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت‌نام نکرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل از فردا یکشنبه 15 اسفند و حداکثر تا روز چهارشنبه 18 اسفند به سایت سازمان سنجش مراجعت کنند. همچنین آن دسته از داوطلبانی که تمایل به ویرایش اطلاعات دارند در همین تاریخ می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش اطلاعات خود را ویرایش کنند.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی