سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

فردا آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری سال ۹۶

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دکتری ( phd )
15 اردیبهشت

بر اساس اطلاعات خبرنگار گروه دانشگاه ، آزمون دکتری سال 96 اسفندماه سال 95 برگزار شد و نتیجه اولیه آن بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار داده شده است.

از مجموع داوطلبان حاضر در جلسه آزمون دکتری سال 96، تعداد 199 هزار و 303 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که این داوطلبان تا فردا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه برای تکمیل فرم انتخاب رشته خود مهلت دارند.

با توجه به انتشار دو اطلاعیه و اصلاحیه از سوی سازمان سنجش در زمینه کدرشته‌محل‌ها، داوطلبان باید با مطالعه دقیق اطلاعیه‌ها و اصلاحیه‌ها با رعایت ضوابط برای انتخاب 50 کدرشته محل از میان کدرشته‌های اقدام کنند.

داوطلبانی که انتخاب رشته را انجام داده‌اند نیز در صورت تمایل به تغییر کدرشته‌محل‌ها با توجه به اصلاحات اعلام شده، تا فردا 16 اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای ویرایش فرم خود اقدام کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته علاقمند به انتخاب کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد، باید برای انتخاب رشته به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند و بر اساس دفترچه‌های این دانشگاه، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی