سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

نامزدهای ریاست‌جمهوری باید در مورد اموال خود شفاف‌سازی کنند/ مسئولان نباید از فاش شدن دارایی‌هایشان بترسند

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
18 اردیبهشت

محمدرضا محمدی دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شاهد تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ، گفت: نظام جمهوری اسلامی از همان ابتدای شکل گیری، چهارچوب‌های مشخصی برای خود تعریف کرد و با هدف ایجاد نظامی با رنگ و بوی اسلام و بایدها و نبایدهای اخلاقی و دینی، اراده به تشکیل نظام اسلامی بر پایه مبانی و پایه‌های اعتقادی حکومت اسلامی و مردم سالاری دینی کرد.

وی ادامه داد: امروز ما شاهد این هستیم که وقتی طرح‌هایی با موضوع بررسی اموال و دارایی‌های مسئولین همین نظام جمهوری اسلامی مطرح می‌شود، دستگاه‌های قانونگذار، از جمله مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام که متشکل از کنندگان مردم و معتمدین نظام هستند، به مخالفت با این طرح می‌پردازند و در مقابل شفاف سازی در مورد اموال و دارایی های شخصی شان مقاومت می‌کنند.

محمدی تاکید کرد: سوالی که امروز برای افکار عمومی و مردم دهک‌های متوسط و متوسط به پایین جامعه وجود دارد این است که چرا مسئولین نظامی که هدفش رسیدن به تمدن نوین اسلامی است باید از فاش شدن دارایی‌هایشان بترسند؟

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شاهد تهران تصریح کرد: همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید در مورد اموال و دارایی‌های شخصی‌شان شفاف سازی کنند.

وی گفت: امروز و در مقطع کنونی از فضای اجتماعی کشور، اعتماد طبقات محروم مردم با شنیدن خبرهایی ناخوش آیند و نگران کننده از جمله اخبار نجومی‌ها و اختلاس‌ها و رانت‌ها در سیستم مدیریت کلان کشور و بدنه دولت یازدهم، خدشه دار شده است.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی