سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

زمان‌بندی دانشگاه‌ها برای مصاحبه‌ داوطلبان آزمون دکترای نیمه متمرکز سال ۹۶

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دکتری ( phd )
3 خرداد

بر اساس اطلاعات خبرنگار گروه دانشگاه ، کارنامه نتایج انتخاب‌رشته و وضعیت علمی داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد و داوطلبانی که در یک یا چند کدرشته محل انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی هستند، باید براساس برنامه زمانی اعلام شده دانشگاه‌ها با همراه داشتن مدارک لازم برای انجام مصاحبه به دانشگاه‌ها یا مؤسسات آموزشی عالی مراجعه کنند. 

بر این اساس، سازمان سنجش جدول برنامه زمانی مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی داوطلبان را منتشر نموده است که این جدول اینجا   قابل دریافت است. 

بر این اساس، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد؛ مصاحبه علمی رشته‌های تحصیلی این دانشگاه از 9 خردادماه بر حسب رشته‌ها آغاز می‌شود و تا 19 تیرماه ادامه دارد. 

جزئیات زمان‌بندی مصاحبه داوطلبان رشته‌های مختلف دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

همچنین براساس اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تاریخ مراجعه داوطلبان برای مصاحبه مقطع دکتری این دانشگاه از 22 خرداد تا 24 خرداد است و داوطلبان از 2 تا 10 خرداد باید برای درج مشخصات خود در سامانه تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اقدام کنند. 

جزئیات زمان‌بندی مصاحبه داوطلبان رشته‌های مختلف دانشگاه صنعتی امیرکبیر

براساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی، زمان برگزاری مصاحبه تخصصی از پذیرفته‌شدگان مرحله اول دکتری سال 96 در روزهای 14 و 15 تیرماه است. 

بنا بر اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی، داوطلبان رشته آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان باید توجه داشته باشند آزمون آنان در دو مرحله، مرحله اول آزمون کتبی در تاریخ 14 تیرماه ساعت 5 بعد از ظهر و مرحله دوم بررسی سوابق علمی و مصاحبه در دو روز متوالی 14 و 15 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دانشگاه علامه طباطبائی به صورت نیمه متمرکز و طی یک مرحله بررسی سوابق علمی و مصاحبه (به استثنای رشته آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان که طی دو مرحله کتبی و بررسی سوابق علمی ومصاحبه)دانشجوی دکتری می‌پذیرد.

جزئیات زمان‌بندی مصاحبه داوطلبان رشته‌های مختلف دانشگاه علامه طباطبایی

دانشگاه صنعتی شریف نیز اعلام نموده است که داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دکترای سال 96 در روزهای یکشنبه 21 خرداد و دوشنبه 22 خرداد برای تمامی دانشکده‌ها و گروه‌ها و روز سه‌شنبه 23 خرداد برای پژوهشکده علوم و فناوری نانو می‌توانند به دانشگاه مراجعه کنند. 

جزئیات زمان‌بندی مصاحبه داوطلبان رشته‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی