سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

ثبت‌نام بیش از ۲۴ هزار نفر در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار کاردانی به کارشناسی
11 خرداد

بر اساس اطلاعات خبرنگار گروه دانشگاه ، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 96 تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد از روز گذشته (یکشنبه 7 خرداد) از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز شده و در روز شنبه 13 خرداد پایان می‌یابد.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و اطلاعیه تکمیلی نیز بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده شده و پذیرش در این دوره‌ها برای 67 کدرشته امتحانی به شرح مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام صورت می‌گیرد. به طوری که پذیرش در 20 کدرشته و پذیرش در 47 کدرشته امتحانی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) انجام می گردد.

تمام داوطلبان متقاضی باید در مهلت تعیین شده و پس از مطالعه دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام در شرکت در آزمون اقدام کنند، بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 96 برای 20کدرشته امتحانی که پذیرش در آنها با آزمون است در حوزه امتحانی برگزار می گردد و کارت شرکت در آزمون سه‌شنبه 10 مرداد منتشر می گردد که داوطلبان تا پنجشنبه 12 مرداد برای دریافت کارت مهلت دارند.

بر اساس این گزارش، تا 8 صبح امروز تعداد 24 هزار و 548 داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند.

ظرفیت پذیرش این دوره‌ها به جز دانشگاه آزاد 162 هزار و 108 نفر است و داوطلبانی که علاقمند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد هستند باید بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش در مهلت مشخص شده به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و بر اساس شرایط و ضوابط برای انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته امتحانی مربوط اقدام کنند.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی