سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

بر اساس اطلاعات خبرنگار گروه دانشگاه ، انتخاب رشته داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون کارشناسی‌ ارشد از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد و داوطلبان می‌توانند از امروز یکشنبه 21 تا پنج‌شنبه 25 خرداد انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام دهند.

انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون، به طور مجزا و از طریق این دانشگاه انجام می‌‌شود.

تمام داوطلبان آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1396 می‌توانند برای مشاهده نتایج اولیه آزمون خود به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند. داوطلبانی که براساس مفاد کارنامه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، باید از امروز یکشنبه 21 خرداد به سایت این سازمان مراجعه و فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود را تکمیل کنند.

انتخاب رشته از امروز یکشنبه 21 خرداد آغاز می‌شود و تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 25 خرداد ادامه دارد.

داوطلبان متقاضی رشته‌ محل‌های بورسیه دارای شرایط خاص با مطالعه دقیق شرایط و ضوابط این‌گونه رشته‌ها، فقط مجاز به انتخاب حداکثر 2 کدرشته محل از این نوع کدرشته محل‌ها هستند و تاریخ دقیق اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت و برنامه زمانی مصاحبه و سایر مراحل گزینش از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در 29 خرداد به اطلاع همه داوطلبان می‌رسد. اما انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی دانشگاه‌های شاهد و امام صادق(ع) از شرط محدودیت انتخاب حداکثر 2 کدرشته‌محل رشته‌های دارای شرایط خاص و بورسیه مستثنی است.

داوطلبانی که علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی هستند، باید پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته در محدوده زمانی 21 خرداد تا 25 همین ماه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.

انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون، به طور مجزا و از طریق این دانشگاه انجام می‌‌شود.

داوطلبانی که در یکی از رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند، می‌توانند به دلخواه خود در یکی از موسسات ثبت‌نام و مشغول به تحصیل شوند.

همچنین داوطلبانی که درباره مندرجات کارنامه خود سوال دارند، باید حداکثر تا تاریخ 4 تیر از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش درخواست خود را ثبت کنند.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

راضیه در 22/03/1396 - 11:26 نوشته:

با سلام:
با توجه به دریافت کارنامه آزمون ارشد، متقاضی انتخاب رشته در دانشگاه آزاد می باشم.خواستم بپرسم فرم انتخاب رشته ای که باید برای دانشگاه آزاد ثبت نام کرد با توجه به کد مورد نظر در کارنامه درکدام قسمت سایت قرار گرفته است؟خواهشا راهنمایی کنید

ﻓﺎﻃﻤﻪ در 22/03/1396 - 22:07 نوشته:

ﺑﺎﺳﻼﻡ. ﻟﻂﻔﺎ ﺭاﻫﻨﻤﺎﻳﻲ ﻛﻨﻴﺪ ﭼﻂﻮﺭﻱ و ﭼﻪ ﺯﻣﺎﻧﻲ ﺑﺎﻳﺪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﻛﻨﻴﻢ? اﺯﻃﺮﻳﻖ ﻛﺪﻭﻡ ﺳﺎﻳﺖ?

مجید در 23/03/1396 - 18:13 نوشته:

سلام.لطفا برای ثبت نام در دانشگاه آزاد راهنمایی کنید کد انتخاب رشته را کجا باید پیدا کرد

hadiadmin در 29/03/1396 - 14:47 نوشته:

دوتان توجه کنید برای انتخاب رشته دانشگاه ازاد باید به سایت زیر مراجعه کنید
azmoon.org
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی