سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

بیش از ۸۲ درصد داوطلبان کنکور کارت آزمون را دریافت کردند

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار مقطع کارشناسی ( کنکور سراسری)
14 تیر

مشاور سازمان سنجش مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ،‌ با بیان اینکه چهل و هفتمین آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پنج‌شنبه و جمعه، پانزدهم و شانزدهم تیرماه برگزار می‌شود، گفت:‌ از تعداد 930 هزار و 208 داوطلب ثبت‌نام‌کننده، تعدادی نیز علاقه‌مندی خود را به شرکت در دو یا سه گروه آزمایشی اعلام کردند. بنابراین تعداد یک میلیون و 93 هزار و 717 کارت برای داوطلبان صادر شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد تا 8 صبح امروز 764 هزار و 535 داوطلب به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و کارت آزمون را دریافت کردند، یعنی تاکنون 82.19 درصد داوطلبان کارت خود را دریافت کردند.

توکلی گفت: داوطلبانی که تاکنون برای دریافت کارت اقدام نکرده‌اند،‌تا پایان امشب فرصت دارند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کرد شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام و شماره شناسنامه یا شماره پرونده و کد پیگیری و نام خانوادگی، کد ملی و سریال شماره شناسنامه نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

همچنین آن دسته از داوطلبانی که بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش در زمینه اعمال سهمیه 5 درصدی ایثارگران (موضوع ماده 90 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور) تا 23 خردادماه موفق به تکمیل فرم نشده‌اند، لازم است همزمان با پرینت کارت شرکت در آزمون حداکثر تا یکشنبه 18 تیرماه برای اعلام سهمیه خود وارد سامانه مربوط شوند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور  همچنین چنانچه داوطلبی قبلاً متقاضی سهمیه شده و سهمیه وی توسط ارگان ذی‌ربط تأیید نشده باشد و این داوطلبان به عدم اعمال آن اعتراض داشته باشند، باید به‌طور مجدد برای تکمیل فرم در سامانه اقدام کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین داوطلبانی که اطلاعات آنها در سیستم سجایای بنیاد شهید و امور ایثارگران شناسایی نشده، لازم است به بنیاد شهید استان محل پرونده خود مراجعه کنند.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی