سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

تمدید مهلت ثبت‌نام وام ویژه دکتری تا 25 تیرماه

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دکتری ( phd )
18 تیر

ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ، ضمن اعلام اینکه مهلت ثبت‌نام وام ویژه دکتری تا 25 تیرماه تمدید شد، گفت: با توجه به استقبال گسترده دانشجویان دکتری و به منظور پوشش حداکثری داوطلبان، مهلت ثبت‌نام وام ویژه دکتری تا 25 تیرماه جاری تمدید شد.

یزدان‌پناه اظهار داشت: تا امروز حدود 15 هزار نفر از دانشجویان دکتری برای دریافت این وام ثبت‌نام کردند. با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این وام به تمام دانشجویان متقاضی پرداخت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همانطور که قبلا اعلام کردیم به محض تایید و ارسال لیست داوطلبان توسط دانشگاه مربوطه مراحل پرداخت در صندوق آغاز و حداکثر ظرف 15 روز وام پرداخت می‌شود ،تعدادی لیست نیز مربوط به وام تحصیلی دکترا به صندوق ارسال شده که تا پایان همین هفته به حساب دانشجویان واریز می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تصریح کرد: میزان وام ویژه دکتری از سه میلیارد و 700 میلیون تومان سال 93 به 110 میلیارد تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده و تمهیداتی در صندوق رفاه دانشجویان اندیشیده شده که براساس آن به تمام داوطلبان وام تعلق می‌گیرد، بنابراین جای نگرانی از سوی دانشجویان دکتری وجود ندارد.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی