سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

فردا آخرین مهلت اعلام علاقمندی به شرکت در آزمون عملی رشته‌های هنر کنکور سراسری

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار مقطع کارشناسی ( کنکور سراسری)
21 تیر

مشاور سازمان سنجش مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ، گفت: داوطلبان آزمون سراسری در گروه آزمایشی هنر علاقه‌مند به رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری سال 1396، به منظور شرکت در آزمون عملی این رشته‌ها باید مطابق جدولی که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است، نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از مجموعه‌های رشته‌های تحصیلی مربوط منحصراً به صورت اینترنتی اقدام کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان برای تکمیل فرم تا فردا پنج‌شنبه 22 تیرماه فرصت دارند تا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org اقدام کنند.

توکلی گفت: با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی مورد نظر در آزمون سراسری سال 1396 به صورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌پذیرد، داوطلبانی که به انتخاب یک مجموعه از مجموعه‌ رشته‌های تحصیلی ذیربط برای شرکت در آزمون عملی اقدام می‌کنند، باید مبلغ 250 هزار ریال بابت هزینه آزمون عملی در هر یک از مجموعه‌های ذیل به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: داوطلبان در صورتی که متقاضی و علاقه مند به شرکت در آزمون عملی دو مجموعه از مجموعه‌ رشته‌های تحصیلی موردنظر هستند باید نسبت به پرداخت مبلغ 500 هزار ریال بصورت اینترنتی اقدام کنند.

شایان ذکر است، عدم اعلام علاقه‌مندی و عدم پرداخت هزینه آزمون عملی و عدم شرکت در جلسه آزمون در تاریخ تعیین شده به منزله عدم امکان پذیرش آنان در این رشته‌ها خواهد بود.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی