سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آغاز ثبت‌نام دانشکده رسانه خبرگزاری فارس برای سال تحصیلی 97-96

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
2 مرداد

بر اساس اطلاعات خبرنگار گروه دانشگاه ، دانشکده رسانه فارس برای نیمسال اول جدید در رشته‌های «خبرنگاری»، «عکاسی خبری»، «روابط عمومی»، «مترجمی زبان انگلیسی- آثار مکتوب و متون رسمی»، و «هنرهای تجسمی-عکاسی» در مقطع کاردانی دانشجو می‌پذیرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند از 2 تا 9 مرداد به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org مراجعه و دفترچه راهنمای ثبت‌نام را از طریق این پایگاه دریافت کنند.

در این دفترچه تمامی شرایط و ضوابط پذیرش در این دوره‌ها و همچنین نحوه و اقدامات لازم برای انجام ثبت‌نام اینترنتی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آمده است.

پذیرش دانشجو در این دانشکده در یک نوبت و برای نیمسال اول بدون کنکور و بر اساس شرط معدل صورت می‌پذیرد و شرکت کنندگان می‌توانند در یکی از رشته‌های «کاردانی حرفه‌ای خبرنگاری» با کد 14373، «کاردانی حرفه‌ای عکاسی خبری» با کد 15055، کاردانی حرفه‌ای روابط عمومی» با کد 14247، «کاردانی حرفه‌ای مترجمی زبان انگلیسی-آثار مکتوب و متون رسمی» باکد 14427، «کاردانی حرفه‌ای هنرهای تجسمی-عکاسی» با کد 14621 ثبت‌نام کنند.

علاقمندان همچنین می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به دانشکده رسانه فارس واقع در خیابان انقلاب، ضلع شمال شرقی چهار‌راه کالج، کوچه شهید سعیدی مراجعه و یا با معاونت آموزش دانشکده به شماره تلفن 5-88911664 تماس بگیرند.

شایان ذکر است، پذیرش دوره‌های کاردانی به کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز به زودی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می گردد.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی