سایت کاریابی جویا کار
ثبت نام وام ازدواج

جهت ثبت نام وام ازدواج به صورت فوری کلیک کنید

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

۲۳ میلیارد ریال وام ازدواج در استان بوشهر پرداخت شد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / وام ازدواج
8 مرداد

بر اساس اطلاعات خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا پاساد ظهر امروز در نشست بررسی پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان استان بوشهر از طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج در استان بوشهر در ماه‌های مرداد و شهریور خبر داد و اظهار داشت: افرادی که در سامانه ازدواج ثبت نام کنند در اسرع وقت، وام ازدواج آنها در بانک قرض الحسنه مهر ایران، پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه وام‌های ازدواجی در قالب مبالغ 100 میلیون ریالی است، ادامه داد: این وام‌ها با بازپرداخت 48 ماهه و با کارمزد 4درصد، به هر یک از زوج‌ها پرداخت می‌شود که مبلغ پرداختی وام ازدواجی به خانواده ایثارگران 200 میلیون ریال تعیین می‌شود.

مدیر قرض الحسنه مهر ایران شعب استان بوشهر از اختصاص بودجه 74 میلیارد ریالی برای پرداخت تسهیلات ازدواج خبر داد و گفت: تاکنون 23 میلیارد ریال وام ازدواج در 4 ماه نخست امسال پرداخت شده و پیش بینی می‌شود در نیمه نخست امسال افراد ثبت نام کننده وام ازدواج، بتوانند با فاصله چند روز از درخواست خود، تسهیلات ازدواجی را دریافت کنند.

پاساد بیان کرد: در سال گذشته تعداد 500 فقره، افزون بر 50 میلیارد ریال وام ازدواج توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان بوشهر پرداخت شد.

پایان /پ

منبع خبرباشگاه خبرنگاران - وام ازدواج
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی