سایت کاریابی جویا کار
ثبت نام وام ازدواج

جهت ثبت نام وام ازدواج به صورت فوری کلیک کنید

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

پرداخت یک هزار و ۶۶۲ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / وام ازدواج
12 شهریور

بر اساس اطلاعات خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد طوماسی دبیر کمیسیون بانک های همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی ادامه داد: آمار منابع مالی موجود در 14 بانک‌ مجاز استان همدان تا پایان مرداد ماه امسال 110 هزار و 394 میلیارد ریال بوده است.

وی اعلام کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده بانک‌ها در این مدت 73 هزار و 782 میلیارد ریال بوده و مطالبات استان 7 هزار و دو میلیارد ریال است.

طوماسی با بیان اینکه نسبت منابع پرهزینه استان به کم هزینه 85 درصد به 15 درصد است گفت: مبلغ منابع پرهزینه 93 هزار و 896 میلیارد و منابع کم هزینه 16 هزار و 498 میلیارد است.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان همدان عنوان کرد: از ابتدای سال رشد منابع استان 8.1 دهم درصد بالغ بر 8 هزار و 263 میلیارد ریال بوده و تسهیلاتی که از ابتدای سال پرداخت شده نسبت به مانده پایان سال 95 تقریبا دو و نیم درصد به میزان یک هزار و 873 میلیارد ریال بوده است.

طوماسی رشد مطالبات را 626 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: 9.8 میزان مطالبات استان افزایش یافته است و نسبت تسهیلات منابع در استان 66 درصد است یعنی بانک‌های استان 66 درصد از از منابع جذب شده را مصرف کردند.

وی با اشاره به عملکرد بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات ازدواج در استان اظهار داشت: در پایان سال 95 رشدی که نسبت به سال 94 داشتیم حدود 364 درصد بوده که پایان سال 94 به میزان 540 میلیارد ریال بوده و در پایان سال 95 حدودا به دو هزار و 228 میلیارد ریال رسیده است.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان همدان با بیان اینکه 9 هزار و 29 نفر در همدان در صف دریافت تسهیللات وام ازدواج قرار دارند عنوان کرد: تا پایان مردادماه امسال یک هزار و 662 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در همدان پرداخت شد.

وی رشد پرداخت تسهیلات ازدواج در همدان نسبت به مدت مشابه سال گذشته را 173 درصد عنوان کرد و ادامه داد: در صورت تکمیل پرونده تسهیلات ازدواج توسط زوجین مدت میانگین مدت زمان پرداخت وام حداقل 24 ساعت و حداکثر 48 ساعت است.

طوماسی تعداد دستگاه‌های خود پرداز در استان را 734 دستگاه اعلام کرد و ادامه داد: همچنین 60 هزار دستگاه pos در استان وجود دارد.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان همدان با اعلام اینکه 355 شعبه توسط 14 بانک‌ عضو کمیسیون استان همدان در حال فعالیت هستند اظهار داشت: حدود 3 هزار و 100 نفر پرسنل در این تعداد از بانک‌های استان مشغول به کار هستند.

منبع خبرباشگاه خبرنگاران - وام ازدواج
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی