سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آغاز ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار کاردانی فنی حرفه ای
11 مرداد

بر اساس اطلاعات گروه دانشگاه ، کلیه داوطلبان ثبت نام دررشته‌های بدون آزمون مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از ساعت 17 امروز دوشنبه 9 مرداد ماه با مراجعه به سامانه www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در مورد رشته مورد نظر، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در یک رشته محل مورد نظر خود اقدام کنند.

داوطلبانی که اقدام به ثبت نام در سامانه این مرکز نموده‌اند می‌بایست با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت نام خود از روز شنبه 28 مرداد ماه به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند. لازم به ذکر است زمان شروع به تحصیل این دسته از داوطلبان نیمسال اول 96-97 است.

همچنین داوطلبان می‌بایست قبل از ثبت نام در مورد رشته و یا واحد دانشگاهی مورد علاقه خود دقت لازم را به عمل آورند، چراکه امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی وجود ندارد . داوطلبان در صورت تمایل می توانند با تهیه مجدد کارت اعتباری نسبت به ثبت نام در رشته و یا محل جدید اقدام کنند.

شایان ذکر است زمان ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون در سایر مقاطع (کاردانی پیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ) متعاقبا اعلام خواهد شد.

پایان/
 

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی