سایت کاریابی جویا کار

پرداخت 220 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی در استان بوشهر

دسته بندي: اخبار / یارانه ها
12 اردیبهشت

پرداخت 220 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در راستای اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها از در مرحله نخست 220 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای آسیب‎پذیر صنعتی در استان بوشهر پرداخت شده است.

 

خبرگزاری فارس: پرداخت 220 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی در استان بوشهر

 

اسماعیل مرحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: همچنین کمک بلاعوض در زمینه نفت کوره به واحدهایی که نیاز دارند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در بخش هدفمندی یارانه‎ها مهم‌ترین اقدامی که انجام شده گازرسانی به واحدهای عمده صنعتی نظیر کارخانه‎های سیمان و شهرک‎های بزرگ صنعتی بوده است که در کاهش قیمت تمام شده محصولات تولیدی بسیار تاثیرگذار است.

مرحمتی یادآور شد: تاکنون 220 میلیارد تومان تسهیلات در قالب بنگاه‎های زودبازده در بخش صنعت و معدن و تجارت پرداخت شده است که از این میزان 200 میلیارد تومان در بخش صنعت و معدن و مابقی در بخش تجارت بوده است.

وی بیان کرد: در بخش تسهیلات ارزی با 900 میلیون دلار تسهیلات برای 16 طرح صنعتی جایگاه هفتم را در کشور داریم.

مرحمتی ادامه داد: سیمان ساروج، پتروشیمی‎ها و آب شیرین کن از جمله طرح‎هایی بوده است که تسهیلات ارزی به آنها تعلق گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در بحث آمایش سرزمین نیز 700 میلیارد تومان مصوب داریم که از این میزان 140 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین واحد بسته بندی خرما با 30 درصد پیشرفت فیزیکی از جمله طرح‎های مشمول آمایش است.

مرحمتی یادآور شد: در زمینه صندوق توسعه ملی که ارزی است 167 میلیون یورو ارز برای احداث شش طرح صنعتی بزرگ در نظر گرفته‎ایم.

وی، دستکش صنعتی، شرکت صدف عسلویه، تولید کنتور گاز و آب شیرین کن را از جمله این طرح‎ها عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: حدود 350 تا 400 میلیارد ریال برای تثبیت و حفظ صنایع در استان بوشهر نیاز است که امیدواریم با همکاری بانک‎ها این کمبود نقدینگی جبران شود.

  • پرداخت 220 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی در استان بوشهر
  • تگ هاي مطلب: پرداخت 220, میلیارد ریال, تسهیلات, به واحدهای صنعتی, در استان بوشهر, سایت, مسکن مهر, دانشجویان, دانشجو, دانشگاه, هیئت علمی, دولتی, علمی کاربردی, آموزش, تصویری, ثبت نام, جدیدترین آگهی های استخدامی, بازاریاب, شرکت انفورماتیک, مونتاژ, كار شركت معتبر, شركت مه
    منبع خبرhttp://www.yaranehnews.org
    تاريخ انقضاء:ندارد
    اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی شود
    دسته بندی ها
    تبلیغات متنی