سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

اصلاحیه سوم دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته کنکور ۹۶ منتشر شد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار مقطع کارشناسی ( کنکور سراسری)
25 مرداد

بر اساس اطلاعات گروه دانشگاه ، سازمان سنجش اصلاحیه سوم دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته کنکور 96 را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1396 و اطلاعیه‌های مورخ 18 و 23 مرداد 1396این سازمان، بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ آن دسته از داوطلبان آزمون مذکور که متقاضی انتخاب رشته هستند می‌رساند، برخی اصلاحات و همچنین رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون فوق‌الذکر و اطلاعیه‌های فوق به این سازمان واصل گردیده که به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

همچنین در این اطلاعیه بیان شد: داوطلبان برای تکمیل و درج کدرشته‌ محل‌های انتخابی در فرم انتخاب رشته می‌توانند تا پایان روز چهارشنبه مورخ 25 مرداد 1396 اقدام کنند. بدیهی است مهلت مذکور به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از تاریخ مذکور واصل گردد ترتیب اثر داده نمی‌شود.

در پایان این اطلاعیه آمده است: ضمناً داوطلبانی که قبلاً فرم انتخاب رشته خود را تکمیل و رسید انتخاب رشته 15 رقمی دریافت نموده‌اند نیز، در صورت تمایل و با توجه به مندرجات این اطلاعیه، می‌توانند نسبت به اصلاح و ویرایش اولویت‌های انتخابی خود تا تاریخ فوق‌الذکر اقدام کنند. 

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی