سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

تمدید مهلت ثبت‌نام مهندسی فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۱۱ شهریور

دسته بندي: کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دانشگاه علمی کاربردی
5 شهریور

مشاور سازمان سنجش مشاور عالی رئیس سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ، ضمن اعلام خبر تمدید مهلت ثبت‌نام دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که علاقمند به ثبت‌نام و پذیرش در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای مهرماه 96 هستند و تاکنون برای شرکت در پذیرش دوره‌های مذکور ثبت‌نام نکرده‌اند مهلت ثبت‌نام تا ساعت 24 روز شنبه 11 شهریور 96 تمدید می‌شود.

وی ادامه داد: بنابراین به کلیه داوطلبانی که برای شرکت در دوره‌های مذکور تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند اکیدا توصیه می‌شود که در این مهلت تمدید شده که حداکثر تا ساعت 24 روز شنبه 11 شهریور 96 است با مراجعه به ساعت سنجش کشور و مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های منتشر شده این سازمان در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: تا ساعت 10صبح امروز یکشنبه 5 شهریور ماه 96 تعداد 37 هزار و 754 داوطلب برای شرکت در پذیرش دوره‌های مذکور ثبت‌نام کردند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش بیان داشت: ظرفیت پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای مهرماه 1396 جمعاً 181 هزار و 725 نفر است.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی