سایت کاریابی جویا کار
ثبت نام وام ازدواج

جهت ثبت نام وام ازدواج به صورت فوری کلیک کنید

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

تسهیلات ده میلیونی وام ازواج برای یک میلیون زوج تا پایان سال 95

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / وام ازدواج
23 بهمن

آقای سلطانی فر در سفر به استان همدان با اعلام اینکه از ابتدای سال تاکنون 800 هزار فقره وام ازدواج به زوجهای جوان پرداخت شده است گفت : دویست هزار پرونده پرداخت وام ازدواج دیگر هم به بانکها ارسال شده است که تا پایان سال تعداد وام های پرداختی به زوجهای جوان به بیش از یک میلیون فقره خواهد رسید.

وی همچنین از راه اندازی خانه های جوان در 31 مرکز استان با هدف شناسائی استعدادهای جوانان و محل بروز خلاقیت آنان خبر داد و ادامه داد : تعداد قابل توجهی هم مرکز مشاوره برای راهنمایی جوانان در امر ازواج راه اندازی شده است.

وزیر ورزش وجوانان در ادامه همچنین با اعلام اینکه در حال حاضر هزار و500 سازمان مردم نهاد مرتبط با حوزه جوانان ساماندهی وفعالیت می کنند گفت : تعداد سازمانهای مردم نهاد در حوزه جوانان تا پایان دولت یازدهم به 2 هزار مورد خواهد رسید.

آقای حاجی بابایی ، رئییس کمیسون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه در سال آینده و درسال اول اجرای برنامه ششم 600 میلیارد تومان برای ازادواج واشتغال جوانان در نظر گرفته شده است ادامه داد : سال آینده برای ورزشکاران سالی استثنایی با توجه به رشد ردیف بودجه خواهد بود.

تگ هاي مطلب: میزان وام ازدواج, وام ازدواج سال 96
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی