سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

سامانه ثبت درخواست وام دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان باز شد/ آغاز ثبت‌نام وام عتبات دانشجویی از امروز

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
15 شهریور

ذوالفقار یزدان‌مهر مشاور وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ، گفت: سامانه ثبت درخواست وام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از امروز باز شده و دانشجویان متقاضی وام می‌توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان متقاضی انواع وام‌های دانشجویی می‌بایست با مراجعه به این سامانه و پرتال درخواست خود را برای استفاده از وام‌های دانشجویی ثبت کنند، بعد از آن معاونین دانشجویی دانشگاه‌ها درخواست ها را بررسی خواهند کرد و لیست کسانی که شرایط لازم را دارند به صندوق رفاه دانشجویان ارایه خواهند داد.

مشاور وزیر علوم اظهار داشت: دانشجویان می‌توانند برای ثبت درخواست وام دانشجویی به نشانی bp.swf.ir مراجعه کنند.

* آغاز ثبت‌نام وام عتبات دانشجویی صندوق رفاه از امروز

وی در خصوص وام عتبات دانشجویی هم گفت: ثبت‌نام وام عتبات دانشجویی صندوق رفاه از امروز آغاز شده است که برای عتبات دانشجویی میزان وام صندوق رفاه دانشجویان به دانشجویان مجرد به یک میلیون تومان و دانشجویان متاهل یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافته است.

یزدان‌مهر تصریح کرد: امکان پرداخت وام به هریک از زوجین در صورتی که هر دو دانشجو باشند، میسر است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: از آغاز جدید و طی تفاهم نامه‌هایی که با ستاد عتبات دانشجویان و دانشگاهیان منعقد شد، به دنبال اعزام ایمن، هدفمند و توام با حفظ کرامت انسانی دانشجویان عزیز هستیم.

یزدان‌مهر در خاتمه گفت: ما آمادگی داریم که به تمام دانشجویان متقاضی که شرایط لازم را داشته باشند وام عتبات پرداخت کنیم. در خصوص وام عتبات بخشنامه‌ای هم به تمام دانشگاه‌های کشور ارسال کردیم.

پایان/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی