سایت کاریابی جویا کار
ثبت نام وام ازدواج

جهت ثبت نام وام ازدواج به صورت فوری کلیک کنید

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

وام ازدواج 15 میلیون تومانی مورد موافقت مجلس قرار میگیرد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / وام ازدواج
5 بهمن

نماینده مردم شیراز ضمن استقبال از تصمیم مجلس برای افزایش وام ازدواج، گفت: دولت افزایش وام ازدواج را در لایحه بودجه ۹۷، ۱۵ میلیون تومان برای هر یک از زوجین پیش‌بینی کرده بود که کمیسیون تلفیق مجلس نیز با آن موافقت کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه، اظهار داشت: بنده شخصا از تصمیم مجلس برای افزایش وام ازدواج استقبال می‌کنم، اما امیدوارم در مسیر درستی برای پرداخت به زوج‌های جوان قرار گیرد.

مسعود رضایی با تأکید بر اینکه نمایندگان مردم در خانه ملت، به‌طور قطع با تخصیص وام ازدواج ۱۵ میلیونی با زوج‌های جوان در سال آینده موافقت می‌کند، گفت: غالبا بانک‌ها شرایط سخت‌ گیرانه‌ای برای اعطای وام ازدواج پیش پای زوج‌های جوان قرار می‌دهند که از وزارت اقتصاد می‌خواهیم، روند دریافت وام ازدواج برای جوانان را تسهیل کند.

رضایی تصریح کرد: وام ازدواج به عنوان سرمایه اولیه تشکیل زندگی برای زوج‌های جوان محسوب می‌شود، بنابراین بهتر است بانک‌‌ها همکاری‌های لازم را در اعطای آن به زوج‌ها داشته باشند تا گره‌‌ای، هر چند کوچک از مشکلات آنها باز کند.

چنانچه در خصوص ثبت نام وام ازدواج پانزده میلیون تومانی سوالی دارید و یا اینکه با مراجعه به سایت وام ازدواج بانک مرکزی، بانکی که مد نظر شماست در لیست نیست، می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید.

ثبت نام وام ازدواج

تگ هاي مطلب: وام ازدواج 15 میلیونی, افزایش وام ازدواج, مبلغ وام ازدواج, وام ازدواج سال 97
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی