سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

برنامه های فرهنگی پیام نور در ایام تابستان/ برگزاری همایشهای مفاخر فرهنگی توسط واحدها

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دانشگاه پیام نور
20 تیر
"bodyDetail">

کریم نجفی برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به اینکه در شعار امسال، مقام معظم رهبری به بحث فرهنگی توجه و تاکید بیشتری دارند، دانشگاه پیام نور اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی می کند که با شعار امسال همخوانی دارد.

وی ادامه داد: در این راستا، برگزاری همایشهای مفاخر فرهنگی در استانهای مختلف توسط واحدهای دانشگاه پیام نور در دستور کار قرار گرفته است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: هر استان با برگزاری این همایشها به مفاخر فرهنگی، علمی و ملی خود توجه بیشتری خواهد داشت و یکی از راههای توجه به فرهنگ کشور نیز توجه به این شخصیتها و برگزاری چنین همایشهایی است.

به گفته نجفی برزگر، دانشگاه پیام نور در 520 مرکز شعبه دارد و با هماهنگی استانداران و واحدهای دانشگاه پیام نور این همایشها برای دانشجویان و استادان در طول تابستان و البته سال جاری، برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری همایش ملی قرآن خبر داد که امسال در اصفهان برگزار می شود.

تگ هاي مطلب:
منبع خبرwww.mehrnews.com
اشتراک گذاري در: کریم نجفی برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به اینکه در شعار امسال، مقام معظم رهبری به بحث فرهنگی توجه و تاکید بیشتری دارند، دانشگاه پیام نور اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی می کند که با شعار امسال همخوانی دارد. وی ادامه..." title="تلگرام" target="_blank" class="btn btn-info">تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی