سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

کلید نهایی 3 آزمون کشوری دندانپزشکی اعلام شد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دکتری ( phd )
20 تیر
"bodyDetail">

به گزارش خبرنگار مهر، کلید نهایی سوالات رشته های ارتقاء دندانپزشکی که ابتدای تیر ماه 93 برگزار شده بود در رشته های اندودانتیکس، آسیب شناسی دهان و فک و صورت، بیماریهای دهان، جراحی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی کودکان، ارتودانتیکس، پریودانتیکس و پروتز، رادیولوژی دندان، فک و صورت، ترمیمی منتشر شد. 

همچنین كليد نهايي سوالات آزمونهاي ملي، پذيرش دستيار دندانپزشكي دوره بيست و هشتم و جايابي دندانپزشكي دوره بيست و چهارم و اصلاحيه مربوط به آنها نیز منتشر شد. 

کلید نهایی بيست و  هشتمين دوره آزمون پذيرش دستيار دندانپزشكي در گروه الف و ب،  کلید نهایی اولين دوره آزمون ملي دانش‌آموختگان دندانپزشكي خارج از كشور نیز در گروه های الف و ب، کلید نهایی بيست و چهارمين دوره آزمون جايابي دندانپزشكي هم در گروه الف و ب اعلام شده است. 

بر اساس اعلام مرکز سنجش كليه نظرات دانشجويان و اساتيد در مورد سوالهاي آزمونهاي مورد اشاره مورد بررسي قرار گرفته و كليد نهايي ارائه شده است.

بر این اساس سوالاتی که چهار گزينه آن علامت خورده، - و نمره آن در ساير سوالات لحاظ شده، سوالاتي كه دو گزينه صحيح داشته باشند، هر دو گزينه بعنوان پاسخ در نظر گرفته مي شود و كارنامه علمي داوطلبان به زودی بر روي سايت مرکز سنجش قابل دريافت خواهد بود.

به گزارش مهر، بیست و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته هاي تخصصی دندانپزشکی، اولين دوره آزمون ملي دانش آموختگان خارج از كشور در رشته دندانپزشكي عمومي و آزمون جایابی پنجشنبه 5 تیرماه در دانشكده دندانپزشكي دانشگاه علوم پزشكي تهران برگزار شد. 

تگ هاي مطلب:
منبع خبرwww.mehrnews.com
اشتراک گذاري در: به گزارش خبرنگار مهر، کلید نهایی سوالات رشته های ارتقاء دندانپزشکی که ابتدای تیر ماه 93 برگزار شده بود در رشته های اندودانتیکس، آسیب شناسی دهان و فک و صورت، بیماریهای دهان، جراحی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی کودکان، ارتودانتیکس،..." title="تلگرام" target="_blank" class="btn btn-info">تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی