سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

کاهش هزار نفری ظرفیت ارشد پزشکی/ داوطلبان معترض شدند

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار کارشناسی ارشد
4 مرداد
"bodyDetail">

به گزارش خبرنگار مهر، دفترچه انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد سال 93 رشته های گروه پزشکی به همراه کارنامه علمی داوطلبان شرکت کننده در آزمون منتشر شده اشت و داوطلبان از امروز چهارم مرداد به مدت سه روز تا ششم مرداد می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

اما از صبح امروز داوطلبان بسیاری با تماس با خبرگزاری ضمن اعتراض به کاهش ظرفیت در رشته های متعددی از جمله بیوشیمی، تغذیه و پرستاری نسبت به این امر اعتراض کردند و خواهان افزایش ظرفیت پذیرش شدند.

بر اساس اطلاعیه درج شده در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ظرفیت پذیرش بالغ بر 4 هزار و 644 نفر اعلام شده است و فقط افرادی که در محدوده 4 برابر ظرفیت پذیرش کل قرار گرفته اند، مجاز به انتخاب رشته محل در دو دسته هستند. در آزمون کارشناسی ارشد سال 93 تعداد 79 هزار و 663 نفر شرکت کرده اند.

این در حالی است که در سال 92 ظرفیت پذیرش با احتساب پذیرش شعب بین الملل، رشته های جدید، دانشگاه آزاد و دوره شبانه 5 هزار و 782 نفر بوده است. ضمن آنکه در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 92، تعداد 71 هزار داوطلب شرکت کرده بودند.

در حال حاضر بر اساس دفترچه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 93 که در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است تعداد دانشگاه ها و ظرفیت پذیرش مشخص شده اند و یک هزار و 138 نفر نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

تگ هاي مطلب: ارشد پزشکی 93,
منبع خبرwww.mehrnews.com
اشتراک گذاري در: به گزارش خبرنگار مهر، دفترچه انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد سال 93 رشته های گروه پزشکی به همراه کارنامه علمی داوطلبان شرکت کننده در آزمون منتشر شده اشت و داوطلبان از امروز چهارم مرداد به مدت سه روز تا ششم مرداد می توانند نسبت به..." title="تلگرام" target="_blank" class="btn btn-info">تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی